Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 09:09 - Като тръгне на зле....
Автор: vasilan Категория: Забавление   
Прочетен: 1710 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 24.06.2009 10:48


imageТръгне ли един ден на зле чиче, по-добре да не си вадиш гъза от леглото цял ден, щото обуеш ли гащите – влизаш в цирка с двата крака! А тоя боклук – Митьо Рижавия, дето жената ходи на шофьорски курсове при него, знаеш ли го? А, същия! Само да ми заздравее крака и да хвърля патериците - зареждам бренекето с лагерни сачми и го правим да четеш вестник през него, копеленцето му мръсно!
Миналата седмица чиче, кога беха изборите ходихме за фазани у Врачанско. Аз, Кольо Плутона, Гришата от Пирогов и те тоя рижавия кандидат-мъртвец. Кучетата ги пуснахме, разкъткахме се из трънаците и по едно време Гришата изтреще първия в движение, а Кольо ги свитна още два при дерето. Аз такъв, съм се загледал в една трънка и по едно време нещо се сурна къде краката ми и как бех навел пушката треснах. Право у левата кубинка се цъфнах чиче и направо се насрах! Гришата нали е парче доктор, веднага дотърча да ме оправя ама вика Геле, яко си се разпръцал, дай да те карам в кабинета при мене в Пирогов. Викам карай ме къде щеш, ама довечера сме всичките у нас че имам да черпя за плазмата. Фазаните са четири парчета, жената ще ги сготви по рецепта и ще се събереме викам, да гледаме резила на балдъзата.
Тая шматка чиче, се хвана с политика да се занимава и сега е на родата гордостта. Едно мазно пишлеме я влачи по разни събрания и викам на жената, тая твойта сестра преди да я направят политик, ще я направят отдоле на попски ръкав! Ти вика, си прост и не разбираш нищо – това били командировки, ходела на семинари! Аз може и да съм прост чиче, ама от тия семинари като се върне балдъзето, после три дена само на кур се уригва, ама си трая да не стават разправии!
Като ми закърпиха джолана, Гришата ме закара с пилетата у нас и вика Геле, аз ще дойда по-късно като ми свърши дежурството, да ми оставите едно бутче и на мене. Как викам няма да ти оставиме бе, даже патерици ми уреди – златен да си!
Към осем часа, жената ги направи фазанчетата да хрупкат, завърте една купа със салата и извади чиче от оная изпотената сливова, дето е за специални случаи. Аз такъв, съм седнал и си гледам превързания топуз и си мисля, що леви джапанки требе да изхвърлям и така съм се сговнил, че почнах с ракията сам!
Докато дойде Кольо Плутона и Митьо Рижавия, бях подпетил вече една половинка. Жената пусна Пайнерките на плазмата и все е едно ми влезнаха у стаята да ми пеят, дееба и техниката напреднала! Отгърнахме станиола от тавата чиче, казвам ти – красота! Направо забравих за болния джолан, честно! Кога дойде време за пресконференциите на партиите, не си знаехме имената вече, ама гледаме кога ще се появи балдъзето на оная дългата маса.
По едно време гледам чиче, тая мойта нещо се подсмихва и с оня Митьо Рижавия нещо на ухо взеха да си говорят, ама нали кара курсовете при него – не обръщам внимание. Кольо Плутона ми разправя за някакъв сръндак дето го морил, а на мене очите ми на Рижавия в чинията. Що викам си на акъл, тая мойта му е сложила най-препечените бутчета на тоя келеш, а на мене нито едно, ама некой викна наздраве и отгърмех! Таман свърши едната пресконференция и тоя гъз тръгна да си ходи. Утре вика, имам рано часове и трябва да ставам, ела Миче да ми отключиш доле входната врата! Тая мойта рипна без дори да ме погледне, грабна ключовете и излезна преди да съм си отворил устата!
Пет минути я нема и аз кипнах! Пеша да беха слезнали от четвъртия етаж, до сега да се е върнала! Стига викам на Кольо си ми говорил, ами я ме вдигни да стана и ми подай ей оная кутия от секцията! Докуцах с патериците до площадката и се ослушвам – тихо и тъмно чиче като в гроб, а на мене ми бумка кръвта у главата! Извадих от кутията една от тия, душегубките с фитила – дето са за вадене на мечки от хралупите, палнах и я пуснах през процепа на перилата право доле на партера! Леле как гръмна!!! Леле чиче, вервай ми – направо патериците ми отхвръкнаха и перчема ми се разветре, ако че съм на четвъртия етаж! Здраво стъкло не оставих сигурно у входа, ама си влезнах при Кольо и си седнах.
Таман си досипахме от второто шише и те ти я нашата нахълтва чорлава и разревана, аз си правим пас. Ти ли вика беше бомбаджията бе, идиот? Да ме утрепаш ли искаш? Аз само си запалвам една цигарка чиче и я гледам как фучи. Изчаках да спре да си поеме въздух и я почнах – Може некоя крушка да е гръмнала ма, нали за т"ва стоиш на тъмно? Ти колко време му отключва вратата на тоя керкенез бе, душа? Аз да бех слезнал с патериците – пет пъти да съм се върнал! И каква ти е тая кръв по гушата, a?! От фазанчетата като ги чистих вика, сигурно нещо е пръснало и се скри в банята.
С Кольо Плутона опукахме и третото шише, жената се прави на сърдита, мълчи и само гледа за сестра си у плазмата, кога по едно време - те ти го и Гришата иде!
Абе, днеска вика всичките през Пирогов ли ще минете бе?! Ей сега на тръгване, гледам някакъв рижав го внасят за обработка. Кога надниквам през стъклото на хирургията - колегите превръзват патката на наш Митьо! Питах сестрата какво става, тя вика на тоя вътре някаква така му го е ръфнала, че направо го е перфорирала! Та да знаете, че тая вечер Рижавия май няма да дойде...
Леле чиче като полудех! Всичко ми се изясни и подреди като на тефтер! Точно до балконската врата зад мене стоеше флоберката. Държим си я заредена по секое време, че едни отгоре хранят гълъби и ми серат на прането. Само я преметнах с една ръка през облегалката и викам шаврантийо, ей сега те утрепах! Тая мойта беше станала бяла като тебешир, само рипна да бега и я треснах директно в търтицата. Изквича ама не спре, щото й е голям пърделника и е дебела сланината. Немах чиче време да заредя, а направо хванах пушката за цевта и я хвърлих по нея да я доутрепам, ама брънтията мръсна клекна и строших плазмата!
Те тва е чиче, положението! Като тръгне на зле един ден, по-добре не ставай от леглото изобщо! Даже и балдъзата не са я давали по телевизията, щото тия нейните от партията отложили пресконференцията. Да, ама аз оня боклук хич няма да го отлагам! Чичо ти Геле може никога да не обуе повече джапанките, ама тоя Митьо Рижавия ще обуе картонените обувки още преди следващите избори! Помни ми думата!

(Някой ми го прати сега, умрех от смех)



Тагове:   на зле,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Благодарско!
24.06.2009 10:12
Ха ха ха ще пукна от смях!
цитирай
2. vasilan - аз накрая верно ще сложа
24.06.2009 18:37
ограничение за писането тука, а ако немам и представа кой е жоро пентанещоси ? съди ме за принуждаване да четеш блогчето ми, умник .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasilan
Категория: Забавление
Прочетен: 3125876
Постинги: 124
Коментари: 637
Гласове: 4103
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930