Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 22:10 - И още малко
Автор: vasilan Категория: Забавление   
Прочетен: 2077 Коментари: 3 Гласове:
0



Не се сдържах :


КАЗАРМЕНИ

* Далеч съм от мисълта си.
* Противогазът се поставя на лицевите части на лицето.
* Основен поразяващ фактор на ядрения взрив е бактериологичното облъчване.
* Ивайло вдигнал първото в света антифашистко въстание.
* Константин IV Погонат натоварил конницата си на параходи и я стоварил във Варна.
* Като няма вода, ще си пълните манерките и ще ги държите в шкафчетата. Една манерка мие едно лице и два крака. Който довечера няма вода в манерката, ще му я излея на главата! Ясно ли е?
* Тази маса маса ли е? И... цял ден ли е маса? (По адрес на маса за билярд)
* Минавам, гледам - вътре свети. Чукам, влизам - заключено и те вътре карти цакат! (Сутрешен рапорт за произшествия и нередности)
* От половин час те гледам как ходиш по плаца с ръце в джобовете - в едната баничка, в другата цигара! (старшина от Благоевград)
* Ефрейтор Дончев здаде фсичко бес липси. (служебна бележка)
* Варосайте бордюра в черно!
* Проверете дали има дежурен по караула! Ако няма - изпратете още един!
* На тази стена ще закачите петимата от РМС. Те са десетина души, ще се хванат...
* Всеки да затвори всичките прозорци!
* Не съм казал, но пак ще повторя:...
* - Летят 100 изтребителя и 200 бомбардировача. Всичко 400 самолета. (задача във военно училище)
* Летят N самолета... Не, N е прекалено много! Летят K самолета. И двата са реактивни... (задача във военно училище)
* При това положение куршума пада по прав ъгъл 50-60 градуса... (преподавател по НВО)
* Партизаните газели 9 метра сняг до колене... (преподавател по НВО)
* Hищо не знаете вие. Знаете ли какъв менингит върлуваше през войната? Знаете ли какво е менингит? От него или се умира или се полудява. Аз съм го карал два пъти... (преподавател по НВО)
* Смеете се, смеете се, ама като падне атомната бомба аз ще се смея! (преподавател по НВО)
* Който тръгне последен е педераст. Аз съм след вас.
* - Др. старшина, на чаршафа ми има дупка! - Обърни го обратно и заспивай!
* Някой ми е откраднал единия ботуш и ако видя утре някой с три ботуша да му мисли!
* Ботушите се чистят вечер и се надяват сутрин на свежа глава.
* Никой да не се качва на камионите, преди да са дошли!
* Изплюй дъвката, да не я изплюя аз!
* Бомбите падат не само по сушата, но и по островите...
* Цар Иван Асен запушил прохода със задните си части и минал в атака с предните...
* Вие там тримцата какво каре сте сформирали отзад?
* На ти боя, на ти четка, и така си прецени времето, че да ти остане от боята...
* В армията няма стойки. Стойки има при курвите. В армията има постове !! Кажете ми какви са тия стойки, които ги прави дневалния за да го изненадам. ( Старшина от поделение 22210 Средец )
* Атомната бомба убива хора, птици и орли. (Учител по Начално Военно Обучение )
* Времето е пари, парите са жени, а жените са загубено време!
* Не съм казал, но пак ще повторя.
* Сега е тъмно, и може би няма да ме чуете ...
* Сигналът за атака е три зелени изсвирвания!!! (Капитан указващ парола при учение )
* Като сте тъпи, и не можете да помните - записвайте си като мен. (Старшина)
* Хем ме виждаш, че идвам, хем продължаваш да спиш. (Дежурен по поделение към войник)
* Ако те хвана още веднъж без вода в манерката,ще ти я сипя във врата. (Старшина)
* Някой в строя не пее, но аз го чувам! (Старшина към ротата)
* Никой да не се качва в камионите, преди да са дошли (Старшина от поделение 22210 Средец)
* Когато говориш с мен, ще мълчиш! (Старшина)
* Бегом от мен до другото дърво! (Старшина)
* Новобранец!!!Един непоряд и Варосай бордюрите пред ротата в черно!

ТЕРМИНОЛОГИЯ

1. Вик на агония - вик, надаван от мъртвец.
2. Вдовец - мъж на вдовица.
3. Мулат - дете, на което родителите са от различни полове.
4. Мулатка - женската на мулето.
5. Преброяване - операция, която се състои от минаване от къща в къща с цел да се увеличи населението.
6. Луната е обитаема, защото там свети.
7. Съставът на Слънцето е познат благодарение на пробите, които са вземали от него учените.
8. Галилей е успял да завърти Земята, но църквата го подложила на мъчения, защото искала да го накара да я спре.
9. Селяните губят, ако карат воловете си да теглят тежки коли, защото те се уморяват и дават по-малко мляко.
10. Изкуственото осеменяване е когато ветеринарят замества бика.
11. Таралежите и лястовиците помагат на градинаря при изяждането на насекомите.
12. Охлювът е едновременно и мъжки и женски, но не може да се възползва от това.
13. Кукувицата е птица, която снася своите яйца в чужди гнезда и обратно.
14. Децата са цветята на живота. Подарявайте цветя на жените
15. По-добре да паднеш духом, отколкото да духаш паднал!!!
16. По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!
17. По-добре на колене пред бара,отколкото прав пред струга.
18. Който се смее последен, най-бавно загрява!
19. Да оставим красивите жени на мъжете без въображение.
20. Не е важно да си готин, готино е да си важен!

ФОЛКЛОР

Списък на песните на трио "Зорница" на обложката на CD:

1. Станко ле, мори хубава - Hey you, Pretty Stanka.
2. Планинец ходи - A Tractor Driver is Walking
3. Отдолу идат шарени колца - Motley Wheels Are Coming from Below
4. Дъщерцо моя, майчина - Hey you, Mother"s Daughter
5. Йогряло ми ясно слънце - A Bright Sun Shone On
6. Загукала е гулабка - Female Pigeon Began Crooning
7. Пак поди, мале - Go again, Mother
8. Изкара димо жъртвари - Dimo Brought Out Harvesters
9. Да зная, мамо, да зная - If I Knew, Mum, If I Knew
10. Провикна се мома руса - А Blond Lass Cried Out
11. Дядо делба делеше - An Old Man Was Partitioning Shares
12. Мър Тодорке, мънинка - I Say, Little Todorka
13. Дойне, бяла Дойне - Hey you, Doina, You, White Doina
14. Мури Тодоро - I Say, Todora
15. Седнала ми е Марийка - Mariika Seated Herself
16. Моме ле, мури мунинка - Hey You Lass, You Little Lass
17. Гергина цъфти, не вехне - A Dahlia Blooms, And Doesn"t Fade
18. Петлите пеят - Cocks Are Crowing
19. Града са гради, Станьо льо - Hey Stana, A Town Is Under Construction
20. Зелен се орех развива - A Green Walnut-Tree Is Coming Into Leaf
21. Звездо льо, звездице - Hey you Star, You Evening Star.

Made in Bulgaria



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Военна му работа :):):):):)
21.06.2009 22:18
Военна му работа :):):):):)
цитирай
2. cecka1504 - Голем смех. Еле тия учители по НВО - ...
21.06.2009 22:21
Голем смех. Еле тия учители по НВО - явно всички са извори на бисери :)))
цитирай
3. adrianasea - Смех,смех,но
25.06.2009 01:12
Ме подгони една носталгия към казармата!продължавам да смятам,че мъж,който не е бил в казармата,не е достатъчно мъж!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasilan
Категория: Забавление
Прочетен: 3127635
Постинги: 124
Коментари: 637
Гласове: 4103
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930